Sunday, March 4, 2007

Η επιστροφή του ασώτου

Μια φορά και δύο καιρούς ήταν ένα μικρό άσωτο αγοράκι που τον Ιούνιο του 2006 τα βρήκε σκούρα, πολύ σκούρα μιλάμε, και την έκανε γενικώς.
Την έκανε απ τη δουλειά του, απ το σπίτι του, απ τους φίλους του, απ τις γκόμενες, απ το blogοστέκι του.
Μια φορά και τρεις καιρούς, κανείς δεν πίστευε ότι μπορεί να την κάνει τόσο άτσαλα γιατί ήταν και είναι, πολύ συμβατικός, κυριλέ και μαμάκιας.
Τα σιγανά ποτάμια να φοβάστε....
Κάνουν μια και βουτάνε υπογείως...
Μετά άντε να βρουν τον δρόμο να επανέλθουν στην επιφάνεια...
Λοιπόν Ι m back...

11 comments:

vatraxokoritso said...

!!!! ε τι να πω τώρα...καιρός ήταν.

orlando is back said...

Τάχα φτύσει καλό μου... Τα βρόντηξα πράγματι όλα και εξαφανίστηκα ακόμη κι από τον κολλητό μου.
Την είδα... "αναχωρητής πολυτελείας"
Είναι κανάς μήνας που ξαναγύρισα στη δουλειά (νέα δουλειά αυτή τη φορά ΝΠ ) και τώρα αρχίζω να ξανασκάω μύτη επι της γης.
Φιλάκια και ευχαριστώ που δε με ξέχασες

vatraxokoritso said...

όχι μόνο δεν σε ξέχασα αλλά σε έψαχνα... θα το έμαθες υποθέτω.
εύχομαι καλή νέα αρχή στην ζωή σου να είσαι πάντα καλά και να σε έχουμε κοντά μας.

orlando is back said...

Ναι, μου τόπε ο Πάσχος αλλά πριν λίγες μέρες γιατί είχα ξεκόψει κι απ αυτόν μέσα στην τρέλα μου..
Αλήθεια σ ευχαριστώ...

Loucretia said...

Με οδηγησε η μυρωδια απο τη τσικνα....εδω ψηνουν τον μοσχο τον σιτευτο; :-Ρ

Orlando, welcome back, ηταν ωραιο το ταξιδι σου; πως ειναι οταν καποιος τα βρονταει ολα; περιμενουμε τις εμπειριες σου :-)

manosantonaros said...

Γειά σου βρε Ορλάντο...
Καλά έκανες και επέστρεψες.
Μας έλειψες... και είμαι σίγουρος ότι δεν θα ξαναφύγεις...
Φιλιά!

ΠΡΕΖΑ TV said...

Welcome back τρελε!!!
Καιρος ηταν να επιστρεψεις!!!!
Το εχω πει και παλιοτερα...Τα blogs ειναι σαν τα ναρκωτικα.
Αν μπλεξεις...δυσκολα ξεμπλεκεις!!!

Bliss said...

pou eisai re orlandooooooooooo!!!!
xronia k zamania wreeee

Βασιλική Παπαδημητρίου said...

αμα σε πιασω στα χερια μου!!!
απο την βελανιδια θα σε κρεμασω....
φτου σου!!
αυτο μονο θα σε πω!!!!
:)))

-χαρηκααααααα......-

orlando is back said...

Παιδιά μαλακά γιατί θα γίνω κομμάτια απ τη συγκίνηση πάνω που συνήλθα..

Βασιλική λατρεία μου sorry, δεν ήμουν καλά
Μάνο, πάμε μια κόντρα δεοντολογική να θυμηθούμε τις μλκς που σούγραφα τρομάρα μου!
Bliss είδες που ακολουθούν πολλοί το blog σου όπως ακριβώς θες;
Πρεζόνι έγινες φίρμα αγορίνα μου και πολύ γουστάρω.
Το Χνούδι δεν βρίσκω ρε παιδιά όλους του άλλους τους ψιλοεντόπισα μηδέ της Ελένης εξαιρουμένης!
Ο Μακ απτόητος είδα και πολυ το χάρηκα
Μου λείψατε καθάρματα...

Αθήναιος said...

Ποιος Πάσχος στο είπε, βρε νούμερο!!! Χώρια ν'αρχίσουν να λένε τώρα πως είμαι ο Πάσχος και πως ο Πάσχος είναι γυναίκα!!!!