Monday, March 5, 2007

O AΣΠΡΟΣ ΛΑΓΟΣ - ΣΤΕΛΕΧΟΣ


13 comments:

Βασιλική Παπαδημητρίου said...

και μετα λεω οτι εγω δεν παω καλα!!!
ακου στελεχος!
και εγω ειμαι προεδρος!!!
;ppp

vatraxokoritso said...

έχεις να καλύψεις πολύ χαμένο έδαφος άσε τους λαγούς και τα πετραχήλια και γράφε.

:-)

orlando is back said...

Κορίτσια τόπιασα το υπονοούμενο... Δεν νοιάζεται κανείς για τα βάσανα ενός πρώην στελέχους που έπαθε νευρικό κλονισμό παραιτήθηκε, εξαφανίστηκε απο προσώπου γης, επέστρεψε ξανάγινε στέλεχος και τώρα ζητά στοργή και συμπάθεια απο τα σκληρόκαρδα θηλυκά που κάποτε τον κανάκευαν!!!
Κλαψ κλαψ κλαψ

orlando is back said...

Ξέχασα!
Ναι είμαι αθεράπευτα άντρας-παιδί και ενίοτε άντρας-βρέφος έως ασαράντιστο!

Βασιλική Παπαδημητρίου said...

τςτςτςτς...
αρχισε η μουρμουρα ακομα δεν τον ειδαμε!
Ρετ... συγνωμη που θα στο πω αλλα ο κοσμος ειναι σκληρος!
;pppp

orlando is back said...

Βασιλική έχασα το στυλ μου!
Ακόμη ΔΕΝ μ έχει βρίσει η Ελένη και με καλοδέχτηκε πίσω ο Μάνος!

christina said...

Καλώς τον.
Την πάτησα για λίγο περιμένοντας στο παλιό μπλογκ, που δεν έχει ειδοποιηση γι'αυτό εδω (φάουλ) αλλά τα ανακάλυψα τα νέα ποστάκια.

Βασιλική Παπαδημητρίου said...

ασχετο! στις 18 αρχιναμε... αουστραλια!
με ποιον θα ειμαστε φετος;;;;
εμενα ο δικος μου ο τρελλος εφυγε...
και δεν ξερω ποιον να βριζω!!!!
:)

Ελένη said...

Ορλαντάκι, άρχισες να ποστάρεις και φωτογραφίες σου στο μπλογκ;

Spinoza said...

Ώστε εσείς είστε ο κ.Ορλάντο για τον οποίο έχω ακούσει τόσα πολλά από διάφορους κοινούς μας φίλους ( Πάσχο, Λάμπρο, κλπ...)

Ο Πάσχος, όλο μου λέει " έχω ένα φίλο μου, ό,τι πρέπει για σένα" αλλά φαντάζομαι ότι το "τεφαρίκι Ορλάντο" το τάζει σ'ενα πολιτικό φάσμα που κινείται από τα Δεξιά του Συνασπισμού, μέχρι τα Αριστερά των Φιλελευθέρων. Υποψιάζομαι ότι κι εσείς θα κάνετε το ίδιο με εκείνον γιατί ως γνωστόν όλοι άντρες είστε τα ίδια γαϊδούρια.

Βέβαια, περίμενα οι θαυμάστριές σας να έχουν κάποιο υψηλότερο επίπεδο --αναφέρομαι στην κυρία με το μπλε σκυλάκι βέβαια-- αλλά από την άλλη αυτό με κάνει και αναθαρρώ. Η πείρα λέει πως οι άντρες που είναι σε θέση να παρατηρήσουν τη φλεφαρίδα είναι επειδή θέλουν να στο βγάλουν το ματάκι...

Χάρηκα για τη γνωριμία.

Ελένη said...

Ορλαντάκι, αν στρατοπεδεύσει εδώ μέσα αυτή η Φιλελεύθερη κατσίκα που σου προξενεύουν οι φίλοι σου και μου την κουβάλησε σίγουρα το Αθηναιουλίνι για να μου σπάσει τα νεύρα, θα γίνει του μ@@νιού το πανηγύρι!!! Σε προειδοποίησα!!!

vatraxokoritso said...

Ελένη!!! ντροπή! τι στόμα! (:-p)

orlando is back said...

Ελενίτσα χαρά μου, στριγγλίτσα σ άφησα, στριγγλίτσα σε βρίσκω :)
Βατροχομωρό γι αυτό δεν σταυρώνει (σωστό) αρσενικό: Ενα της λες δέκα σου απαντάει και σε βρίζει απο πάνω.
Βασιλική λέω ν αρχίσουμε να βρίζουμε απο τώρα εκείνον τον μλκ τον αρχιμηχανικό της Φερράρι τον Τζολισιάνο.
Σπινόζα: Πολύ σοφιστικέ σας βρίσκω... Για το θέμα 85 -65-85 τι έχετε να πείτε;
Passer by: Δίκιο έχεις πάω να διορθώσω το λάθος. Χαίρομαι που περάσατε πάντως :)